Alla inlägg den 29 november 2010

Av marquerite - 29 november 2010 09:03

Tur man har

fast idag ska jag varva med att fixa jul i köket och på Victors rum.

Har precis varit och hämtat lite uppifrån vinden.Och ställt ut sakerna från köksfönstret. Det tar sig har ställt blommor i duschen för deras storstädnings regn.

Putsat ett fönster ...



Av marquerite - 29 november 2010 08:44

Jösses så lite jag känner för att julpynta :z

Får väl varva med lite cs på

mamamia a3efad-721c-4ac3-b40e-858ef4b990a8.png">

man har liksom tappat lusten för hela julen....liksom en del annat om jag ska vara helt uppriktig. saknar mina 2 äldsta barn nåt så otroligt. Allt sånt som julpynt mm gör man ju för deras skull. de senaste 4 åren har ju Victor åkt till sin Pappa och firat julen där med honom fjortisen och sina bröder. jag har ju tyckt att barnen ska få vara tillsammans när det är jul. Det normala vid skilsmässor är väl annars att man har typ varannat år. men med mit ex. så funkar inget normalt. Nu har han dessutom lyckats med sitt uppsåt att avpolletera mig från Carl & Adams liv. Gudarna vet vad som sagt för att få dem att så totalt ta avstånd från mig? Men å andra sidan får jag numera svar på frågor iallafall.....vilket är mer än för nåt år sedan....då fick man på sin höjd en lur i örat. Saknar dem såå otroligt mycket.

Men men måste ju vara "stark" för min minste sons skull. Så får väl göra så gott man kan för att hålla barickaderna uppe. Krävs som sagt lite varvning med annat.

Skulle kanske skriva nån rad på boken också ?

Sköt om er i kylan ! Vi ses :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag Nisse Link P och Prinsen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards